Modalitate lucru pentru solutia HERMES

Solutia de comert electronic este oferita de Underclick (consultanta afaceri, plan de actiune) si de DWD (consultanta, constructie magazin virtual, adaptare, mentenanta, gazduire).

Succesiunea de activitati prin care dobanditi un magazin online functional este :

1. Achizitionarea unui domeniu (.ro, .com, .eu etc.) in numele firmei voastre, sau in nume personal, ulterior punandu-l la dispozitia firmei pentru a-l utiliza. Reamintim ca pentru a avea un magazin virtual in Romania trebuie sa indepliniti statutul de persoana juridica. Aceasta actiune nu ne implica insa in momentul inregistrarii la campurile numite DNS (Domain Name Server) trebuie sa completati urmatoarele date:
ns1.dwd.ro 82.79.122.74
ns2.dwd.ro 82.79.122.75

2. Contactarea pentru demararea formalitatilor contractuale si pentru stabilirea exacta a nevoilor si a afacerii in sine. Se vor face discutii asupra modului de cum va arata magazinul din punct de vedere vizual, pentru determinarea specificului fiecarui magazin in parte, pentru adaptarea personala. Se vor determina :
- modulele care intra in componenta magazinului
- varianta aleasa de licentiere sau inchiriere
- front-end-ul (interfata) cum va arata, (daca se va produce si design sau clientul are deja design-ul)
- necesitatea de elaborare a unor studii preliminare

3. Se va semna un contract prin care ne angajam sa livram solutia software magazine virtuale pentru client. Contractul va prevede langa specificatiile tehnice alese urmatoarele :
TIMPUL: In mod normal livrarea unui magazin virtual la cheie se face in 7 zile lucratoare de la acceptarea designului (parte integrata in contract). Acest termen este valabil pentru modulele de baza oferite de noi. Orice adaptare suplimentara va fi calculata separat.
PRETUL: Pretul magazinului electronic rezulta din combinarea modulelor si add-on-urilor. In masura in care de la client se doresc si executarea altor lucrari de programare (cod) sau software pretul va fi ajustat cu costul acestora.

4. Livrarea magazinului care se manifesta prin livrarea datelor de utilizator / parola de la modulul de administrare. El va fi livrat cu o parola definita de noi, care ulterior va fi schimbata de proprietarul magazinului dupa dorinta, oricand. Se vor putea crea mai multi utilizatori / parole cu drepturi de acces diferite in cazul in care mai multe persoane administreaza magazinul online.

5. Magazinul va fi gazduit de DWD pe toate perioada inchirierii sau licentierii sale, orice alta varianta fiind acceptata in anumite conditii privind securitatea serviciilor de hosting. DWD va asigura si mentenanta tehnica a magazinelor pe toata durata functionarii, va pune la dispozitie modulele si HELP-urile referitoare la e-mailuri si va asigura suport tehnic telefonic pe durata orelor lucratoare ale zilei si prin e-mail.

6. Pentru actiuni de promovare, planuri de marketing, publicitate Underclick va sta la dispozitie prin materialele oferite gratuit prin intermediul sitului si al newsletter-ului saptamanal, prin implicarea in Asociatia Nationala de Comert Electronic si prin competentele consultantilor sai.