Specificatii Magazin Virtual HERMES

Solutia de comert electronic este oferita de Underclick (consultanta afaceri, plan de actiune) si de DWD (consultanta, constructie magazin virtual, adaptare, mentenanta, gazduire). Mai jos gasiti detaliate modulele, fiecare in parte, pentru a intelege mai bine la ce folosesc fiecare.
A. Modulul de utilizatori magazin online

Am plecat de la consideratia generala ca inscrierea intr-un magazin virtual trebuie sa fie cat mai usoara. In Hermes inregistrarea se face prin simpla completare a e-mailului si a unei parole. O data cu aceasta va fi trimis pe e-mail-ul solicitantului un link prin care acesta isi activeaza contul. Dupa activarea contului el poate sa inceapa sa isi completeze datele personale, care vor servi in cazul unei comenzi. El are variantele in care isi poate completa profilul ca un utilizator persoana fizica, sau ca un utilizator persoana juridica. Modulul de utilizatori stocheaza datele de identificare a utilizatorilor (nominale, sex, varsta, geografice - cu modul integrat de traking cod postal) si adrese de livrare multiple. Modulul de utilizatori este urmarit in sistemele de administrare de sisteme care fac utilizarea mai facila a sistemului (cautari, ordonari alfabetice, traking utilizatori dupa status-ul de comenzi etc). [inapoi] magazin online
B. Modulul de utilizatori firme magazin online

Dupa inregistrarea contului de catre utilizator el are posibilitatea sa se defineasca ca si persoana fizica sau juridica. Persoana juridica desemneaza utilizatorul cu firma. Avantajele pe care solutia noastra de e-commerce le pune in valoare sunt conturile multiple care un utilizator poate sa le faca. Se pot administra pe un singur cont mai multe firme. Fiecare firma poate fi purtatoare de mai multe puncte de lucru, sedii. La lansarea unei comenzi se poate selecta pe care firma se va factura si pe care punct de lucru se va livra. Acest modul este deosebit de folositor pentru administratorii care au in custodie mai multe firme sau pentru office-manageri care deservesc mai multe firme. [inapoi] magazin online
C. Modulul de comenzi magazin online

Modulul de comenzi este probabil primul care il veti accesa in activitatea zilnica. Aici este cuprins status-ul comenzilor (cele noi, cele in procesare, in livrare, livrate, intoarse etc.), cu datele aferente fiecarei comenzi (cand a fost lansata, cand a fost procesata, expediata) precum si adnotarilor operatorilor in procesul de manipulare a bunurilor. Datele colectate din modulul de comenzi se reflecta in modulul de statistici in valoarea medie a comenzilor, numar comenzi mediu pe zi, indicatori de performanta, etc. Modulul de comenzi putem sa spunem ca este unul deosebit in Hermes din cauza ca permite efectuarea de comenzi automate catre Furnizorii magazinului in momentul in care se face realimentarea cu stocuri. O data mafa primita, prin simpla confirmare a comenzii primite de la furnizor stocurile se realimenteaza. [inapoi] magazin online
D. Modul Producatori pentru magazin online.

Clasificarea produselor dupa producatori se rasfrange in mai multe directii ale magazinului virtual. In primul rand este vorba de uzabilitate si de posibilitatea cumparatorului de a gasi mai rapid produsul pe care il doreste sau de a compara produse de la un anumit brand in care are incredere. In ce priveste administrarea modulul de productori este important din cauza ca intervine la importul de stocuri (codurile de producator), la alertarea pe stocuri scazute de la un anumit furnizor (care interactioneaza de obicei cu producatorul), la clasificarile pe vanzari produse, la comenzile automate (tot prin intermediul furnizorilor). Pentru fiecare producator exista posibilitatea introducerii unui logo si a unei descrieri , care sa urmareasca produsele, astfel avand posibilitatea de a prezenta mai bine furnizori care sunt mai putini cunoscuti cumparatorilor. [inapoi] magazin online
E. Modulul Produse pentru magazin online
Pentru definirea produselor in magazin prima data trebuie sa se faca clasificarea lor in categorii si subcategorii (navigarea prin produse se va face prin intermediul acestora, dar exista si posibilitatea regasirii directe prin cautare). Fiecare produs este purtator de date referitoare la clasificarea sa ca bun (producator, furnizor, cu preturi pe furnizor, recomandat sau nu, preturi, oferte, discount, promotii, garantie, alertare stoc, galerie de imagini principale, secundare si tertiare, alocarea dinamica pe atribute specifice). Practic un produs primeste toate datele de identificare pe baza carora este pus la vanzare, i se modifica pretul, este scos din vanzare sau promovat. Modulul nostru are avantajul de a lega produsele intre ele in cazul in care stiti ca sunt compatibile, astfel incat vizionarea de cumparator a unui produs sa conduca si la aflarea accesoriilor necesare. [inapoi] magazin online
F. Modulul Atribute pentru produsele dintr-un magazin online
Alocarea dinamica a atributelor intr-un magazin virtual este foarte importanta. Ea se face pentru fiecare grupa de produse in functie de caracteristicile acesteia. Ea se propaga automat pentru toate produsele aflate in subcaegoria respectiva. In momentul in care nu detinem date sa completam anumite caracteristici ale produsului, acestea nu se vor afisa, campurile neafisandu-se. De asemenea exista posibilitatea de modificare a ordinei atributelor de catre proprietarul magazinului dupa cum acesta considera ca sunt mai importante. Atributele pot fi ordonate in clase, astfel incat pentru un singur produs sa avem mai multe clase de atribute care se refera la mai multe caracteristici ale acestuia. [inapoi] magazin online
G. Modulul Categorii si Subcategorii magazin online
Intelegerea acestui modul este destul de facila pentru ca prezinta ordonarea produselor in grupe de produse. Avantajele HERMES stau in posibilitatea ca aceste grupe sa fie sub managementul proprietarului, sa le ordoneze cum vrea, sa le faca sa apara sau nu in anumite situatii si managementul acesta merge pana la subcategorii (subgrupe). Aceasta asigura aranjamentul “text” al vitrinei de produse a magazinului. Structura asigura si navigarea in produse in cadrul modulului general de administrare. [inapoi] magazin online
I. Modulul Pachete Promotionale pentru magazin online
Posibilitatea crearii unor pachete promotionale este deosebit de importanta in cazul magazinelor cu o politica de marketing puternica. Este deosebit de folositor mai ales in cazul lichidarilor de stocuri unde se pot oferi 2 produse la un singur pret, sau un produs mai putin interesant legat de alt produs foarte interesant. Pachetul poata sa contina oricat de multe produse iar pretul acestuia nu este legat de preturilor produselor, proprietarul magazinului avand posibilitatea sa isi defineasca singur pretul pentru pachetele promotionale din magazinul virtual, precum si denumirea acestora. [inapoi] magazin online
J. Modul Modalitati de Plata magazin virtual
Permite alegerea uneia sau mai multor modalitati de plata pentru magazinul virtual. Acestea pot fi prin Ramburs, Ordin de Plata, cecuri, Mandat Postal, Card, Western Union, Depunere Numerar. Modulul de plati interactioneaza cu modulul de transportatori unde pe fiecare modalitate de plata pot fi definite preturile aferente si palierele de preturi in care acestea se incadreaza. Exista posibilitatea de a defini comisioane sau plata efectiva a transportului prin esalonarea pe mai multe paliere de valoare. [inapoi] magazin online
K. Modulul Transportatori pentru magazin virtual
Fiecare transportator este legat de modulul de plata al magazinului. Se poate alege livrarea cu un anumit transportator definindu-se cum se doreste efectuarea platii si a palierelor de preturi la transport. Modalitatile de livrare si plata sunt negociate cu fiecare transportator in parte insa acest modul permite managementul complet al situatiei cu transportatorii si modificarea dinamica a politicilor de transport. [inapoi] magazin online
L. Modulul Comentarii Produse magazin online
Pentru fiecare produs exista posibilitatea ca un client sa isi exprime parerea vizavi de calitatile acestuia. Desi opiniile consumatorilor sunt importante si trebuie lasate libere, pentru a impiedica actiuni denigratoare din partea unor rau-voitori exista un panel de management unde proprietarul magazinului decide daca respectivul comentariu apare sau nu in cadrul magazinului virtual. Evident, nici unul dintre noi, vanzatorii, nu ne dorim comentarii lipsite de valoare la adresa produselor care le vindem, ci doar comentarii pertinente si cu substanta. [inapoi] magazin online
M. Modulul Generalitati sau Predefinite in magazinul virtual
Pentru a aduce un plus de valoare politicii de comunicare a magazinului, proprietarul are posibilitatea prin intermediul acestui modul sa faca management la mesajele automate trimise clientilor (la efectuarea unei comenzi, la inregistrare, management de conturi de email unde sa se tina istoricul comenzilor, numere de telefon si fax pentru comanda etc.) [inapoi] magazin online
N. Modulul Pagini Statice

Fiecare site are nevoie de comunicare. Din acest modul se face managementul paginilor de tipul “Despre Noi”, “Termeni si Conditii magazin virtual:, “Contact”, “Locatie”,”Cum cumpar”, “Cum livram” etc. Toate aceste pagini sunt editabile iar ierarhia lor este dinamica in cadrul sitului, ele putand fi trimise in diverse zone ale sitului, dupa cum este nevoie. [inapoi] magazin online
O. Modul Management de Bannere magazin online
Permite administratorului magazinului sa schimbe bannerele din cadrul sitului. Sistemul permite alegerea zonelor unde apar bannerele si asigura si monitorizarea numarului de afisari si a click-urilor pe bannere. [inapoi] magazin online
P. Modul Newsletter magazin online
Asigura posibilitatea de a compune si trimite newsletter celor care se inscriu , care pot fi : cei care se inscriu de pe site, cei care se inscriu cand isi fac cont si cei care cer adaugarea la newsletter prin email. Exista un editor text care ofera posibilitatea compunerii newsletter-ului sau exista posibilitatea incarcarii in baza de date a unui template prestabilit pe baza caruia vor fi compuse toate newsletter-urile. [inapoi] magazin online

Un comentariu > “Specificatii”

  1. Hermes 2.9 » Blog Archive » Upgrade la Hermes 2.9:

    [...] Specificatii [...]